Hakkımızda

about images

Biz, yat satış ve kiralama işiyle uğraşan bir şirket olarak, sektördeki deneyimimizle müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz. Yat satış ve kiralama konusunda uzmanlaşmış ekibimizle, müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümler sunuyoruz.

Yat kiralama konusunda, her türlü ihtiyaca uygun yat seçeneklerimizle, müşterilerimize tatil ve eğlence dolu bir deneyim yaşatmayı amaçlıyoruz. Yatlarımız, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış ve tamamen müşteri memnuniyeti odaklı olarak tasarlanmıştır. Deneyimli personelimiz, yatlarımızın bakımı, temizliği ve tüm ihtiyaçlarıyla ilgilenirken, müşterilerimiz sadece keyfini çıkarır.

Yat satış konusunda ise, müşterilerimize farklı boyutlarda ve özelliklerde yatlar sunuyoruz. Her müşterimizin ihtiyacına uygun yatlarımızla, satın alma sürecinde de profesyonel bir destek sunuyoruz. Müşterilerimizin memnuniyeti, bizim için en önemli önceliklerimizden biridir.

Müşteri odaklı yaklaşımımız, sektördeki liderliğimizi sürdürmemizi sağlamaktadır. Siz de yat satış ve kiralama konusunda profesyonel bir hizmet almak isterseniz, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Deniz Tutkunlarının Tek Adresi: TekneBulucu.com

Denizdeki serüveninizin özel ve bakımlı olması için, yatlarınıza dokunan her detayı en ince ayrıntısına kadar düşünen bir adresle tanışın: TekneBulucu.com. Firmamız, geniş bir yelpazede sunulan uzman hizmetleri ile yat sahiplerine güvenilir bir çözüm sunuyor.

Hizmetlerimiz:

1. Boya ve Kaplama İşleri: Teknenizin dış görünümü önemlidir. Özel boya ve kaplama işlemlerimizle yatınıza estetik ve koruma katıyoruz.

2. Motor Bakım ve Onarım: Denizlerin özgürlüğünü hissetmek için sağlıklı bir motor şart. Motor bakımı ve onarımında uzman ekibimizle teknelerinizi güçlendiriyoruz.

3. Elektrik İşleri: Elektrik sistemlerinde güven esastır. Deneyimli ekibimizle teknelerinizin elektrik işlerini güvenle yönetiyoruz.

4. Döşeme Hizmetleri: İç mekan konforu, özenle seçilmiş döşeme ile başlar. Teknelerinizi konforlu bir yaşam alanına dönüştürüyoruz.

5. Krom İşleri: Teknenizin detaylarına krom işçiliği ile özel bir parlaklık katıyoruz.

6. Cam İşleri: Cam detayları ile teknelerinizi modern ve şık bir görünüme kavuşturuyoruz.

7. Pasta Cila İşleri: Yatınızın yüzeyini korumak ve parlatmak için özel pasta ve cila işlemlerimizle hizmetinizdeyiz.

8. Marangozluk ve Mobilya İşleri: Ahşap detaylarda marangozluk hizmetimiz ve özel mobilya işçiliğimizle teknelerinize kişisel bir dokunuş katıyoruz.

Neden TekneBulucu.com?

• Geniş Hizmet Yelpazesi: Boya, motor, elektrik, döşeme, krom, cam, pasta cila, marangozluk ve mobilya gibi geniş bir hizmet yelpazesi sunuyoruz.
  • Uzman ve Deneyimli Ekip: Her bir alanda uzmanlaşmış deneyimli ekibimizle kaliteli hizmet sunuyoruz.
  • Mükemmeliyet Standartları: Her aşamada mükemmeliyet standartlarına bağlı kalıyor, yatlarınıza özenle dokunuyoruz.

Deniz tutkunlarının güvenilir adresi olmak için TekneBulucu.com her zaman yanınızda! Detaylı bilgi ve randevu için www.teknebulucu.com adresini ziyaret edebilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Denizcilik, benim için bir tutku, bir yaşam tarzıydı. 1980 yılında kaptan olarak başladığım denizdeki yolculuğum, 38 yıl süren bir kaptanlık kariyerine dönüştü. Dalgaların üzerinde, rüzgarın serin esintisinde, farklı limanları ziyaret ederek geçen bu yıllar, denizin özgürlüğü ve sınırsızlığı ile dolu bir hikayenin temelini attı.

2018 yılına gelindiğinde, denizciliğin verdiği zengin deneyimleri ve sevgiyi bir adım öteye taşımaya karar verdim. Kaptanlığı bırakıp, deniz tutkunlarının hayallerini gerçeğe dönüştüren bir köprü olma vizyonuyla yola çıktım. Bu kararla birlikte doğan TekneBulucu.com, denizdeki maceralarınızı daha özel ve kişisel kılmak için tasarlandı.

Denizcilikteki Kariyerin Zirvesi: Kaptanlık kariyerim boyunca, farklı gemi türleriyle ve dünya genelinde farklı sularla tanıştım. Güvenlik, hassasiyet ve profesyonellik benim için her zaman öncelik olmuştur. Denizcilikteki kariyerimin zirvesinde, teknelerin dünyasını daha yakından keşfetme arzusu doğdu.

TekneBulucu.com'un Doğuşu: 2018'de kaptanlık kariyerimi noktaladığımda, denizde geçirdiğim yılların birikimiyle kendi işimi kurma kararı aldım. TekneBulucu.com, denizcilik tutkunlarının hayallerini gerçeğe dönüştürmeleri için bir platform oluşturmak amacıyla hayata geçti.

Yat Satışında Uzmanlık: TekneBulucu.com, özellikle yat satışı alanında uzmanlaşmış bir broker olarak hizmet veriyor. Denizcilik dünyasındaki bağlantılarımdan ve deneyimimden faydalanarak, müşterilerime en kaliteli ve özenli hizmeti sunmayı hedefliyoruz.

Müşteri Memnuniyeti ve Güvenilirlik: TekneBulucu.com olarak temel prensibimiz, müşteri memnuniyeti ve güvenilirlik üzerine kurulu. Her müşterimizin özel ihtiyaçlarına ve hayallerine odaklanarak, en uygun tekneyi bulmalarına yardımcı oluyoruz.

Geleceğe Yelken Açmak: Denizciliğin büyülü dünyasında geçirdiğim uzun yılların ardından, TekneBulucu.com ile yeni bir maceraya yelken açtım. Gelecekte de deniz tutkunlarının hayallerini gerçeğe dönüştürmeye ve denizde unutulmaz anılar biriktirmelerine katkıda bulunmaya devam edeceğiz.

Denizcilik serüvenimin yeni bir sayfası olan TekneBulucu.com, deniz tutkunlarının güvenilir ve uzman bir adresi olmaya devam edecek.

Detaylı bilgi ve güncel teklifler için www.teknebulucu.com adresini ziyaret edebilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.